Re: naprawiona p³yta na allegro

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 09:24:59 MET

Jacek Maciejewski wrote:

> Dnia Wed, 02 Nov 2011 20:47:49 +0100, Gupik napisa³(a):

> 3/4 ceny w jakiej chodz± na Allegro inne tego typu lecz nieuszkodzone. I ja
> nigdy nie kupujê niczego bez tygodnia gwarancji rozruchowej.

a co oznacza ta s³ynna gwarancja rozruchowa?
bo gwarancja producenta to wiem. Sprzedawca odsy³a sprzêt do producenta
a producent naprawia lub podstawia nowy towar.

Ale co oznacza gwarancja rozruchowa tak bardzo popularna na allegro dalibóg nie
wiem.
Czy to oznacza, ¿e mogê kupiæ towar, potestowaæ, spie... a nastêpnie oddaæ i
dostanê nowy?
a jak nowy to niby z jakiej racji skoro sprzedawca drugiej sztuki nie ma, a
naprawiaæ nie umie?