Re: Ceny dysków

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 20:24:48 MET

Artur M. Piwko" wrote:

> Nadal byś użwał dyskietek 5,25" gdybyś gdzieś przeczytał, że będą
> obowiązywały po wsze czasy?

Dyskietka to co innego. Jak mi się nie podoba, wyrzucam (jak HDD)
i kupuje coś co mi odpowiada.
Standard kodowana wpisany jest Polskiej Normie jako obowiązujący
i kompletny dla naszego języka. Powinien obowiązywać tak długo
jak długo trwała będzie nasza pisownia. Zmianę standardu mogę
zaakceptować tylko w sytuacji, gdy do naszego języka wskoczy
jakiś ogonek. Z tego co się orientuje nic takiego nie miało miejsca.
Z prostej logiki wynika, że ISO-8859-2 obowiązuje dalej.

W każdym razie ja w wała nie mam zamiaru się robić.