[OT] Re: Ceny dysków

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 13:46:48 MET

Dnia Wed, 02 Nov 2011 12:05:06 +0100, Andrzej napisał(a):

> problem jest w tym, ĹĽe w jednych postach tekst jest dla mnie czytelny
> a w drugich same krzaki. No i jesli w tych postach cytuje wypowiedĹş,
> to tym samym cytuje te krzaki

Hmm… Menu View / Character encoding - tu co masz wybrane?
Menu View / Character encoding / Customize list - tutaj co jest?

> jest tylko jednÄ… opcje character Set - i tu daje ISO-8859-2

Na bazie Thunderbirda, ale powinno być podobnie: Tools / Options / Display /
zakładka Formatting / ramka Font / pacnąć w Advanced... i w oknie Fonts &
Encoding masz zaznaczone "When possible, use the default character encoding
in replies"?

Co do kodowania - UTF AFAIR jest dopuszczony na grupach pl.*. Chyba, ĹĽe mnie
coś ominęło, ale jakoś mi się nie wydaje.

[ W piwie są żeńskie hormony. Jak się za dużo wypije, to zaczyna się mówić ]
[ bezładnie i nie umie się prowadzić samochodu.              (Craig David) ]