Re: Ceny dysków

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 11:31:47 MET

kamil wrote:

> Ty wciąz masz HDD na dane, więc szybszy jest tylko start systemu,

i ogólne działanie systemu też, łącznie z uruchamianymi programami

> ciszej nie jest bo... masz HDD.

po pierwsze - pracuje na dwóch dyskach, więc jesli jeden odpadł
to z definicji jest ciszej, prawda?
po drugie - dysk do trzymania danych jest wolny (nie musi być szybki)
a więc i cichy.
i ile wcześniej gdy system miałem na szybkim HDD owy dysk dominował
w udziale hałasu komputera, to teraz żadne z urządzeń generujących hałas
nie dominuje. HDD jest więc nie słyszalny. Za pomocą USB 3.0 mam
też wyniesiony HDD, którego w ogóle nie słychac.

Problemem był wiec głośny systemowy HDD, który zastapiony został SSD.