Re: Ceny dysków

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 22:24:17 MET

Dnia Tue, 01 Nov 2011 20:27:13 +0100, Andrzej napisał(a):

> bez wątpienia na SSD warto trzymać system warto niektóre programy.

Andrzej - ja pisałem o danych. To że warto (mniej lub bardziej) wrzucić
system i zainstalowane programy na SSD, to już wydaje mi się, że
ustaliliśmy. :)

> Mam taki jeden, gdzie jest ok. 20000 plików pobieranych w zależności od
> wymagań. Na SSD chodzi jak przeciąg. Na HDD muli. Dlatego mam to na SSD.

To jakiś potężny zestaw niespecjalnie dużych plików?

> Filmy, mp3 i nawet niektóre programy mam na USB 3.0

Na razie udaje mi się opędzić co potrzebuję via SATA-II. Choć fakt, że mi
jeden slot PCI-Express x16 (x4 na tej płycie nie mam niestety) blokuje
kontroler SATA-RAID trochę mnie irytuje. Już miałem takie piękne plany
dostawić sobie trzeci monitor… Tylko podpiąć skubańca nie ma gdzie. :(

[ W piwie są żeńskie hormony. Jak się za dużo wypije, to zaczyna się mówić ]
[ bezładnie i nie umie się prowadzić samochodu.              (Craig David) ]