Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Oct 2011 - 20:27:05 MET

> Naklej sobie matową filie ochronna fellowes czy cuś, będzie gitara i
> gwarancja.

Po co mi odpowiadasz na pytanie którego nie było ?
Testowałeś i polecasz czy zgadujesz że będzie lepiej ?
Wg mnie to folia tylko zrobi taki "blur" na ekranie, a nie będzie miało to
wspólnego z matowa matrycą nic a nic.
Tak jak ktoś kilkadziesiąt postów poniżej napisał, że chce miec matową,
bo...nie chce kolorowych świecących pikseli na ekranie zamiast czarnej
czcionki.

-v