Re: Ceny dysków

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Oct 2011 - 17:12:18 MET

kamil wrote:

> 350 za SSD? Więc jest mały i musisz mieć też dodatkowy albo zewnętrzny
> HDD.

dokładnie tak.
Na razie nie da się inaczej. Ale ten HDD jest najcichszy z możliwych i
może być wolny.

> W efekcie jakiekolwiek operacje na plikach nie są ani trochę
> szybsze,

nie są, ale nie przeszkasza mi to, bo jeśli na niektóre przetworzenia
muszę
czekać 3 min, to jeśli skróce ten czas do 2 min to i tak będzie długo

> a jeśli podpinasz go przez USB, to nawet dużo wolniejsze.

podpinam pod USB 3.0 więc tragicznie nie jest.

> Ale ty musisz mieć do tego HDD i tak, więc hałasuje nadal.

otóż nie. Ten który mam jest zupełnie niesłyszalny. Jego hałas
miesza się z tym od procka i zasilacza.
Hałasował natomiast HDD systemowy który miałem. Chciałem użyć cichego
HDD do systemu, ale jego wydajność mnie nie satysfakcjonowała. System
uruchamiał się ze 40 s :)