Re: Ceny dysków

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Oct 2011 - 14:56:42 MET

RadoslawF wrote:

> Z uwagi na idiotów mierzących czas startu systemu Microsoft
> w Windowsie 7 zastosował pewien myk oszukujący użytkownika.
> Użytkownik widzi tapetę oraz ikony blatu i ucieszony wierzy
> że system już się uruchomił.
> Po czym Ty oceniasz że system jest już uruchomiony ?

To jest dobre pytanie - a Ty po czym oceniasz?
zresztą nie jest ważne po czym oceniamy, ale to abyśmy robili to
w tym samym momencie. Tylko wtedy wyniki można porównać
i wyciągnąć jakiś wniosek.
Ja licze czas do momentu zobaczenia WindowsCommandera, który
mam w autostarcie.
Nie da się tak na prawdę uchwycić czas całkowitego uruchomienia,
ale jeśli się myle, to powiedz jak to uchwycić, a ja zmierze ten czas
i podam wyniki.