Wymiana dupnej błyszczącej matrycy

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Oct 2011 - 23:50:52 MET

Witam,
Chciałbym kupić netbooka ok 12 cali i wymienić od razu matrycę. Pal licho z
gwarancją, ale ja muszę mieć matową, bo po kilkudziesięciu minutach
patrzenia w takie szkło bolą mnie oczy.
MAm chyba 10 letniego Samsunga Syncmastera 753, mam 17-calowego laptopa z
matową matrycą, więc przesiadam się co chwilę pomiędzy nimi.
Co jak co, ale błyszczącej za żadne skarby nie będę używał.

Pytanie
Czy da się bezproblemowo wymienić błyszczącą matrycę w netbookach MSI/Asus
na matową ? Chodzi mi o rozmiary, bo te błyszczące wyglądają, jakby były
cieńsze...

Na co zwracać uwagę i jaką matrycę matową kupić ?
Pomijak fakt, że najlepszą - nawet do 1000 zł, byleby nie było ziarnostości
i takich "przydepniętych" kolorów.