Re: jakiej mocy zasilacz optymalnie?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Sun 30 Oct 2011 - 19:21:34 MET

W dniu 2011-10-30 18:46, kyte pisze:

> Czyli wazne aby kupic mocny procesor, plyta i grafika zintegrowana nie
> bedzie miala wiekszego znaczenia? Czy kupic pamieci w DUALu czy jedna
> kosc (4 czy 2 GB pamieci wystarczy? )

Tylko do tego photoshopa, bez gier? To ja bym się nie pakował w grafikę
dyskretną i brał coś na Core i5 2500K lub i7 2600k (photoshop lubi tą
architekturÄ™), do tego CO NAJMNIEJ 8 GB RAM, lepiej 16 MB bo przy 8 GB
już czasem brakuje lekko pamięci.
Zacznij od zadań, które ma to realizować, potem kwoty jaką możesz na to
wyłożyć (w tym cena oprogramowania), a na końcu dobierze się sprzęt.
Bo tu zaczynamy od d*y strony - od Phenoma, zasilacza itp. a po drodze
drobne oszczędności na katowaniu się 2 GB RAM do Photoshopa. Nie wiem
jakie ma być źródło tego oprogramowania, ale trochę dziwię się
takiemu podejściu - pomimo znacznie wydajniejszego sprzętu mnie na
Photoshopa do domu nie byłoby stać nie zarabiając na nim, a jeśli ktoś
zarobkowo wykorzystuje takie oprogramowanie, to raczej nie robi drobnych
oszczędności na 2 czy 4 GB RAM.

--
/MB