Re: jakiej mocy zasilacz optymalnie?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Sun 30 Oct 2011 - 18:16:21 MET

W dniu 2011-10-30 18:06, Rafał Łukawski pisze:

> Jak na moj stan wiedzy w tym obszarze, tylko nieliczne oprogramowanie
> wykorzystuje obliczenia ze strony GPU (np. ze strony NVidii API CUDA)

        Do Photoshopa nV - niestety tak się porobiło, Ĺźe praktycznie nie ma
wsparcia dla uniwersalnego i darmowego API, jakim jest OpenCL, tylko
każdy swoją rzepkę skrobie - nV promuje CUDA i organizuje konkursy,
intel celowo ustawił tak kompiler by wsparcie działało tylko na GPU z
jego core iX, ATI stoi w rozkroku promując OpenCL, a i tak jeśli już coś
wspiera GPGPU na ATI to zazwyczaj tylko Stream :(

> Generalnie zalozylbym, ze w 2d nie ma to znaczenia, aczkolwiek
> specjalisci z branzy moze wskaza jakies oprogramowanie/pluginy, ktore
> wspolpracuja z GPU Nvidia lub ATi.

        Zoom, Pan itp., ale ja bym sobie głowy tym specjalnie nie zawracał o
ile taka grafika już nie jest w systemie - podstawa to cały czas wydajny
CPU.

PS:
Zbaczamy na GPGPU, a dalej nie wiadomo jak jest w tym konfigu grafika w
kontekście cichego zasilacza do pracy w IDLE.

--
/MB