Re: Gigabyte-GA-PH67-DS3-B3

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 22:32:31 MET DST

Dnia 28-10-2011 o 20:25 Gupik napisał na pl.comp.pecet:

> do Wiesława, ta płyta co teraz podałeś to mniej więcej taka sama jak
> tamta Gigabyte , tylko ciekawie czemu się przyczepiłeś tych portów COM i
> LPT ?? , jak dla mnie to mogą być , choć bardziej wolałbym złącze ATA100
> :)

Powiem więcej. Jest mniej więcej taka sama jak np. GA-P67A-UD5-B3 :)
Nie czepiam się portów, pod warunkiem, że komuś są potrzebne. Zamiast
jednak wyjścia na monitor (H67 został do tego stworzony) producent oferuje
jakieś archaiczne złącza (nie tylko Gigabyte zresztą). Dla mnie bez sensu.

Oczywiście sens widzi producent (obniżył cenę do minimum) i tacy, którzy
mają właśnie takie podejście jak Ty. Przeciwstawiasz nowoczesną konstrukcję
jakiemuś starociowi, bo jest tańsze o niebotyczną kwotę - 70zł.
Za rok znowu zapytasz pewnie o jakąś "padlinę".
Ja już po prostu za stary jestem i nie kupuję najtańszych urządzeń z
segmentu, ponieważ wiem jak producenci potrafią takowe "wykastrować".

Podałeś w końcu wymagania. Pytam więc - gdzie na tej płycie, która jest
według Ciebie mniej więcej taka sama są np. złącza USB 3.0 ?

Tak prawdę powiedziawszy to nie wiem o co pytasz. Chcesz abym potwierdził,
że ten tani Gigabyte jest tej samej klasy (jakości) co ten MSI? Nie, nie
jest. Jeżeli uważasz, że wystarczy Tobie - kupuj.

--
WiesłaW
Opera Mail