Asus P5RD2-TVM/S

Autor: aRo <admin__at_jakubtravel.com>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 18:23:40 MET DST

Witam, pisze poniewaz moja cierpliwosc sie wyczerpala.
Historia:
Mojemu dziecku zapsul sie komputer! Padla plyta glowna (reszta
podzespolow sprawdzona (zasilacz, pamiec, procesor). Wiec zakupilem
druga taka sama w celu oszczedzenia sobie czasu (nie musze ruszac
systemu). No i zonk! Tak samo sie zachowuje, tzn.: wlacza sie, kreci sie
wentylator na procesorze, zielona diodka sie zapala, dysk i CDROM
"kreci" i tyle, zero sladow na monitorze czy tez jakichkolwiek sygnalow
dzwiekowych z BIOS-u. No i moze ktorys z szanownych ekspertow mial
podobna sytuacje czy tez ja jestem absolutnych posiadaczem "szczescia"
przy zakupach (mam mozliwosc zwrotu plyty - coprawdac uzywana ale
sprzedawca dal miesieczna gwarancje no mozliwosc zwrotu!). Dodam na sam
koniec iz ta sama konfiguracja byla sprawdzana na innej MOBO (gigabyte)
i wszystko chulalo jak sie masz :) - system UBUNTU).
Pozdrawiam.