Re: monitor z funkcja TV

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 14:26:41 MET DST

Dnia 2011-10-28, o godz. 11:52:12
"Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał(a):

> W wygodzie uzytkowania?
>
> Majac pulpit przed nosem i okienko TV z tunera moge
> kliknieciem myszy owo okienko powiekszyc, pomniejszyc,
> zamknac, przesunac, jak kazde inne.

No ja myślałem naiwny ze telewizję to się ogląda a nie powiększa,
pomniejsza, zamyka czy przesuwa. No ale ja to truskawki z cukrem.

> Korzystajac z PiP trza zlapac pilota, wymacac w menu
> opcje odpowiedzialna za jego polozenie, przeklikac w
> inny rog ekranu i dopiero teraz widac co pod spodem...

No patrz - a ja mam zdefiniowane miejsca i jakoś nic nei przeklikuję.

> Jedyna powazna wada wada tego rozwiazania, to
> koniecznosc wlaczania kompuetera, zeby obejrzec TV.

> http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/avertv.jpg
> Tyle wejsc wystarczy? :)

Nie - nie widzę tam żadnego wejścia HDMI.

> A chocby takiego AVerTV CaptureHD sobie zobacz :)

Pewnie. Zobaczyłem. I zobaczyłem też w specyfikacji piękna uwagę na
czerwono:
"** Capturing HD content with HDCP (High-Bandwidth Digital Content
Protection) is not supported."

Zdrówko