Re: monitor z funkcja TV

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 10:56:20 MET DST

Dnia 2011-10-28, o godz. 10:41:19
"Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał(a):

> Na przyklad kazdy TV 22" na matrycy 1680x1050,
> funkcja PIP oraz mozliwoscia sterowania sila podswietlania.
>
> Z tym, ze IMHO jednak wygodniejszym rozwiazaniem bedzie
> zwykly monitor plus tuner do komputera.

A tu się nie zgodzę. Mam w domu jako jeden z monitorów Samsunga B2230HD
http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-prtinters/monitors/lcd-tv-tuner/LS22PTDSF/EN/index.idx?pagetype=prd_detail
i nie zgodzę się że tuner+monitor komputerowy jest lepszy pod względem
użytkowym. Tuner komputerowy+monitor daje zdecydowanie gorszy obraz niż
ten telewizor. Nie mówiąc już o tym że TV może chodzić niezależnie od
komputera a dla kogoś kto lubi ciszę i małe zużycie prądu to ma
znaczenie. Poza tym TV to zestaw wejść analogowych i cyfrowych - ciężko
pod monitor i komputer z tunerem podłączyć jednocześnie np. tuner
kablówki/satelity, konsole i kamerę HDMI.

Przy zakupie monitor+TV warto zwrócić uwagę że PIP często działa tylko
dla sygnału cyfrowego więc o ile korzysta się np. z analogowego
naziemnego to może się okazać że z obrazem w okienku będzie krucho. Ale
to już trzeba sprawdzić dla konkretnego modelu.

Zdrówko