Re: Wybór monitora LCD

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 05:53:50 MET DST

Dnia Sat, 22 Oct 2011 20:12:27 +0200, z napisał(a):

> Życie nie jest takie proste. :-)
> Względnie już mam.
> Za te dodatkowe 3KPLN tylko dla dobrego samopoczucia _wiernie_ - NIE.

> PS. Napisałem tylko 3KPLN czyli bardzo dobry powinien kosztować 5KPLN.
> Proszę mnie poprawić. Musi być naprawdę bardzo dobry żeby była ta
> magiczna różnica :-)

Aż trochę żałuję, że nie mam w tej chwili dokładnego zestawienia, ile
różnego rodzaju materiałów rocznie oddaję do druku (choć to na upartego w
wolnej chwili jest do zrobienia). Można by policzyć, jakie mamy oszczędności
finansowe ze względu na korzystanie z softproofingu (wykonanie samego
proofa, transport z drukarni do firmy).[1] Oszczędność czasu też trudno
pominąć.

[ House: There's a reason that everybody lies - it works. It's what allows ]
[ society to function.            ("House M.D. 4x10 It's a Wonderful Lie") ]
[1] Oczywiście dla naprawdę krytycznych projektów czy tematów drukowanych na
niestandardowych podłożach z klasycznego proofa (choć raczej w zasadzie
głównie z cyfrowego, bo proofy analogowych to chyba raczej ciężko już
trafić).