Re: Dobry UPS do kilku maszyn

Autor: Niteczka <aga.nitecka_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 27 Oct 2011 - 14:45:10 MET DST

Marrcino <niema@niczego.pl> napisał(a):

> Ja bym nie przesadzał z ta ceną 2000, bo jeżeli masz drukarkę laserową
> to i duży Ci wiele nie pomoże. Według mnie wystarczy coś takiego:
>
> http://www.qblack.pl/protection-station-800-usb-din-o_156085.html
>
> (od razu mówię, że firmy nie reklamuję i ni cholery jej nie znam)
>
> na stronie producenta: http://powerquality.eaton.com/61082.aspx?CX=65
>
> Fajny, niedrogi masz od razu 4 gniazdka z podtrzymaniem i 4 filtrujące
> (np. dla drukarki) podtrzymuje podobno 30min i jest duzo tanszy od np
> UPSów APC.

Dzięki. A co myślicie o czymś takim:
http://allegro.pl/apc-smart-ups-1500va-lcd-230v-od-deligo-fv-i1883016546.html

I jeszcze jedno pytanie: jak oglądam te wszystkie UPSy, które polecacie to
jak widzę większość ma gniazda wyjściowe takie jak do komputera. A ja
chciałabym podłączyć np. małego TV playera, który ma zwykłą wtyczkę do
kontaktu. Czy jest jakaś przejściówka między wyjściem typowym dla zasilacza
komputerowego a zwykłym gniazdkiem elektrycznym?

Niteczka