Re: Karta graficzna „gubi” monitory

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Thu 27 Oct 2011 - 12:54:22 MET DST

W dniu 2011-10-27 08:45, Marcin Bugajski pisze:
> tak trochę w temacie - jakie monitory?
> Bo mam takowego HP-ka który z definicji podobnie się zachowuje - czyli czasami sie nie budzi (a
> czytając opinie z neta -"ten model tak ma"). koszmar. Serwis wymienił na nowy - ale ten też "tak
> ma". Nie mam juz sily na HP.
> Marcin

Jeden z monitorów to ASUS VW225N a drugi jakaś Belinea - co prawda oba mają swoje lata ale nadal
świecą świetnie.

Wczoraj nastąpiła kolejna sytuacja która wcześniej nie miała miejsca - monitory nie były wygaszone a
po prostu wyłączone, i po włączeniu głównego ekranu (ASUS) zniknął on z systemu (dźwięk odłączanego
urządzenia USB), nie pomogło ponowne przyłączenie.

Ekran pomocniczy działał… O dziwo, po przełożeniu kabla Asusa na miejsce Belinei działał on
normalnie, zatem jeden z portów karty po prostu nie podawał sygnału.

--
Sigmeo Sp. z o.o. - Agencja interaktywna
www.sigmeo.pl / kontakt@sigmeo.pl