Moc zasilacza ATX 300W

Autor: Jarek <jarkar_at_pl.invalid>
Data: Thu 27 Oct 2011 - 03:11:29 MET DST

Czy zasilacz 300W powinien wystarczyć do zasilenia płyty głównej z procesorem
Pentium III 800 MHz, kartą graficzną 64 MB, kartą muzyczną i bezprzewodową na
PCI oraz trzy dyski twarde po 80 GB każdy wraz z nagrywarką DVD? Bo obecnie
wystarcza tylko jak odłączę dwa dyski. Jak są podłączone to komputer nie działa.
Wszystko jest sprawne, dyski sprawdziłem podłączając drugi zasilacz i było
dobrze. Chcę jednak wiedzieć czy te 300W to za mało czy może zasilacz jest
uszkodzony?