Wyłączanie kompa po uruchomieniu win xp

Autor: G.K. <_at_tnmrgn.cy>
Data: Wed 26 Oct 2011 - 23:38:00 MET DST

Witam,
Dziwna sprawa, od kilku dni po uruchomieniu win xp (zalogowaniu)
komputer sam mi się wyłącza. Potem nie da sie go włączyć od razu,
przycisk nie reaguje, skróty klawiszowe z klawiatury również, trzeba
chwilę odczekać kilka minut i sam startuje i potem już chodzi dobrze,
chociaż dzisiaj np. stracił ustawienia karty sieciowej i musiał
doinstalować driver. Mam na drugim dysku drugiego xp i tam problem nie
występuje (chyba), bo rzadko używam. Ostatnio co robiłem to
zainstalowałem dongla bluetooth. Komputer: płyta asus p5k-e wifi, Intel
E8400, 3x hdd, 2x dvd, ram 4GB, grafika Pallit geforce 8600 bodajże.
W czym może być problem?
Pozdrawiam,
Grzegorz

ps.
Aha, przy drugim uruchomieniu nie wyświetla żadnych błędów źle
zamkniętego windowsa lub innych komunikatów.