Re: Ceny dysków

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Oct 2011 - 16:23:18 MET DST

RadoslawF wrote:

> Ja też myślę że pomoże, ale nie napisał bym że "dobrze, ze zalało
> tą fabrykę".

ale prawa rynku sa brutalne!
dlatego nie widzę powodów by nie używać brytalnych słów :)

ktoś pytał co mnie smieszy - trochę też i to, że potęzny koncert
ulokował 25% swoich fabryk w jednym miejscu :)
mała powódź i kiszka.
Czy to nie śmieszne?

> To dlaczego tylu ludzi nie zwraca mi uwagi jak tobie ?

To proste - otóż dlatego, że nie zgadzam się z większością.
Wiesz, każdy kto ma poukładane poglądy i który zainwestował
sporo kasy na dysk HDD nie lubi jak ktoś neguje jego poglądy.
Niektórych to wkurza i nawet tak bardzo, że mnie obrażają,
a ja przecież nikogo bez powodów nie obrażam.

> Może jednak to ty pozjadałeś. :-)

nigdzie i nigdy tego napiałem