Re: Ceny dysków

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Wed 26 Oct 2011 - 15:54:20 MET DST

Użytkownik Andrzej napisał:

> stawiam na to drugie

Tyle, ze kupowanie "na ilosc" teraz przy rosnacych cenach, to taki
"sztuczny popyt" - "jak nie kupie teraz za 2 x drozej, to za tydzien
bedzie 3 x drozej, i co ja poczne wtedy jak bede chcial kupic dysk..."

A mnie tak na prawde, jesli potrzebuje dysk do konkretnej pracy, nie
robi roznicy za ile go kupie (x2 czy x3 drozej). Kupuje, gdy mi jest
potrzebny. Teraz bylem na kupnie 1TB, zeby wymienic 2letni 500GB, ale
poczekam - 2-3 miesiace mnei nie zbawi. :) NAtomiast jakby padla ta
500-tka, to mam w szafie mirror tejze na innej piecsetce. Wymieniam,
nadrabiam zaleglosci (bo costam sie na systemowym moglo zmienic).
Doaciagam updaty i pracuje. W miedzyczasie na spokojnie kupuje kolejna
500-tke na mirror bezpieczenstwa, nie wazne czy za 200, 400 czy 600. Bo
moge duzo wiecej stracic jak jej nie kupie nawet za 600.

Natomiast nie bede teraz, przy podwyzce wymienial dyskow 1TB na dyski
2TB, jak robie srednio co 2 lata. Poczekam az ceny spadna. Mam nadmiar
wolnego miejsca, dane zduplikowane, wszystko gra. Jak dla mnie przez
najblizszy rok moga nie sprzedawac HDD wcale ;)