Re: Ceny dysków

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Wed 26 Oct 2011 - 08:04:31 MET DST

W dniu 25.10.2011 15:29, Andrzej pisze:

> SSD
> których rozwój skutecznie blokowany jest przez HDD.
Widzisz... jak byś spojrzał dalej niż czubek własnego nosa, to dostrzegł
byś, ze drugie tyle dysków co w domowych PCtach, znajduje sie w innych
urządzeniach. Zanim mogłem przeczytać Twój odkrywczy list, ile ów list
"zaliczył" dysków po drodze? Wszelkiej maści serwery, urządzenia
przemysłowe, rejestratory wideo, nawet tunery sat, mają dyski twarde,
gdzie bezbłędność i trwałość jest o wiele bardziej ceniona niż szybkość.
Czy te wszystkie "muzealne eksponaty" mają być zamienione na ssd? Czy Ty
chcesz za to pośrednio płacić? Bo ja jakoś nieszczególnie...

ToMasz