Re: Wybór monitora LCD

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Tue 25 Oct 2011 - 00:15:56 MET DST

Użytkownik "Tom01"

> Nie mówię czego Pan potrzebuje tylko co Pan dostanie.

Dostanę della, iliamę na ipsie albo takiego samego samsunga jak mam, ale 24
cale.

> Jakość, wielkość i cena.

Cena i wielkość to stałe, co do jakości to było tylko założenie, żeby był w
miarę mozliwości najjlepszy z dostępnych .

> Przy postawionych warunkach wszystkich nie da się pogodzić, trzeba wybrać
> dwie

Nonsens. Nie da się kupić monitora 24' za tysiąc zł porównywalnego albo
ciut lepszego od mojego obecnego 22' sm 2243 bw na matrycy tn?

> No, ale to Pańskie pieniądze i Pański wybór.

Dziękuję, przynajmniej to w końcu ustaliliśmy.

--
LP