Re: Kalibracja baterii

Autor: _±ćęłń󶼿 <j666.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 24 Oct 2011 - 15:48:44 MET DST

Piszesz nieprawdę.
Choćby własny programik firmowy do notebooków IBM/Lenovo mówi co innego
(użytkownik ma wybór w opcjach: doładowywać zawsze do maksa, czy pozwolić na
pełne rozładowania i dopiero wtedy doładowywać).

Aczkolwiek osobi¶cie nie modlę się nad bateriami (podobnie jak nie modlę się
na ¶wietlówkami) i zwykle wiszę na zasilaczu (chocby ekran i procesor wtedy
pracuj± na maksa, tak ustawiam w opcjach).
Tym niemniej udało mi się nieco zregenerować/'naprawić' jedn± padnięt±
baterię (padnięt± podczas wakacji zapewne od byle jakiego invertera na 230
volt) wyj±tkowo dbaj±c o jej cykle (z padnięcia do 3 minut stopniowo
wydłużyłem do 20-30 minut, nie rewelacja, ale pozwala żyć i przeł±czyć
zasilacz, nietypowy toughbook).

-----