Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

Autor: IDKrzych <%moj_nick%_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Oct 2011 - 13:19:20 MET DST

> a mi wlasnie pasi w reku, ale tylko jako czytadlo. taki byl zreszta
> zamysl konstrukcji, ktora miala byc podobna w ksztalcie do otwartego i
> zlozonego w druga trone magazynu. moim zdaniem ciekawe rozwiazanie.
> <rs>

Mi tez generalnie się podobał i miło się go trzyma ...
z ciekawostek dodam, że to (jak mówi Sony) pierwszy tablet z
certyfikatem PlayStation .... i tak mnie ciekawi w sumie co to naprawdę
znaczy? ... czyli, że taka tabletowa wersja PSP? ciekawe jak to się
sprawdza.

Sam niedawno kupowałem tablet i też patrzyłem na niego .. jednak (w
Saturnie) nikt mi tego certyfikatu nie reklamował więc wtedy o nim nie
wiedziałem (może byłby dodatkowym argumentem) ... a tak kupiłem w końcu
tablet z Win7 na pokładzie :) nie idealny ale daje radę ;)

--
IDKrzych
"Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy