Re: W7- jak uczynić dysk wymiennym?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon 24 Oct 2011 - 10:32:23 MET DST

Dnia Mon, 24 Oct 2011 00:07:10 +0200, Feromon napisał(a):

> Jaki system operacyjny?

Tak jak napisałem - W7. Konkretnie Pro x64.

> Kiedy to jet "kiedyÅ›"?

Dajmy na to miesiÄ…c - dwa temu.

> Jeśli ten dyk jest podstawowym, to na jakim jest system?

Na innym, również podsawowym. Nie wiem czy ma to znaczenie lecz pierwszy
podstawowy dysk to tandem dwóch dysków RAID0. Drugi podstawowy dysk to
podłączony do SATA (chyba) 3 dysk w kieszeni - i o nim mówimy.

> Po co go odłączać?

Po to aby trzymać go w bezpiecznym miejscu, mniej narażonym na uszkodzenie
lub zniszczenie.

> Wyłączyć kompa i wyjąć wtyczkę?

I tak będę robił do czasu rozwiązania problemu. Szkoda mi czasu na ciągłe
włączanie i wyłączanie sprzętu. Muszę wyłączyć sprzęt, włożyć dysk, włączyć
i czekać, zgrać dane, wyłączyć, wyjąć dysk, włączyć i pracować dalej.
Chore.