Re: śrubki i koszyki z nakretką do szaf rack

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Sun 23 Oct 2011 - 19:57:15 MET DST

Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.comp.pecet.]
Dnia 21.10.2011 BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał/a:
> Witam
> Czy zna ktoś tanie źródło tak zaawansowanego technicznie towaru, jak
> śrubka z nakrętką w koszyczku z blaszki, stosowane do prowadnic/szaf
> rackowych, do przykręcania do prowadnicy osprzętu?
> http://www.atel.com.pl/image_zoom.php?hash=02584&typ=zoom
>
> Ceny typu 3zł za 4 śrubki to jest jakaś prowokacja, gdzie kilogram
> takich śrubek/nakrętek kosztuje w castoramie ~10zł (tylko skąd brać te
> koszyczki, dzięki którym się to trzyma racka)

Ja pojechałem do sklepu ze śrubami i kupiłem zarówno śruby jak i te
koszyczki z nakrętkami na wagę, zostawiłem chyba 30zł, a mógłbym cały rak
wypełnić U po U z góry na dół. Co prawda nie były pooksydowane na czarno,
ale z uczciwej nierdzewki - więc nie narzekam.