HTPC - szybkosc bootowania i system

Autor: Andre <andy_at_andy.pl>
Data: Sun 23 Oct 2011 - 14:03:39 MET DST

Witam.

Przymierzam sie do zlozenia komputera, ktory bedzie sluzyl, jako HTPC
oraz magazyn danych w domowym LANie.
Generalnie z podzespolami nie mam problemu, na pewno bedzie cos
niskonapieciowego od AMD, grafika na plycie lub w procesorze w przypadku
FM1, dzwiek i obraz po HDMI do wzmacniacza i dalej do TV.

Problem mam z systemem.
Co polecacie?

Moje zalozenia sa takie:
1.brak klawiatury podlaczonej do kompa (sama centrala)
2.szybki start (ok. 10-15s)
3.obsluga wszystkich znanych obecnie kodekow (w Win7 mam FFDshow,
Matroska, CoreAVC i odtwarzacz - wszystko chodzi. Chcialbym wlasnie cos
na ten ksztalt, bez zamulania milionem kodekow)
4.obsluga pilota na USB (np. Logitech)

--
Pozdrawiam,
  Andre