Re: Płyty recovery a nowy dysk

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 23 Oct 2011 - 11:47:41 MET DST

On 2011-10-23 10:51, Magdalena wrote:
> [...]
> sumie jest ich cztery. I teraz nasuwa się pytanie. Jeśli teraz wymienię
> dysk w laptopie, włożę do niego nowy czysty dysk bez partycji, to czy po
> instalacji systemu z płyt recovery, zainstaluje się system ze
> sterownikami i całym oprogramowaniem, czy tylko goły system? I jeszcze
> jedno pytanie. Jak przywrócę system z płyt DVD na nowy czysty dysk, to
> czy partycja revowery zostanie przywrócona, tak jak to było na
> oryginalnym dysku zakupionym z laptopem? Czy po prostu system zostanie
> zainstalowany, ale partycja recovery już nie wróci?

Tak, z plyty odzyskasz system z calym oprogramowaniem producenta,
szczerze mowiac nie wiem które systemy robienia obrazkow dyskow robia
takze obraz recovery, nie sprawdzalem tego. Generalnie polecam codzienne
backupy softem ghostopodobnym, wtedy odtworzysz aktualny stan i nie
bedziesz sie bawila nawet w instalacje firefoxa.