Re: Wybór monitora LCD

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Sat 22 Oct 2011 - 20:17:12 MET DST

W dniu 22.10.2011 20:12, z pisze:
> Życie nie jest takie proste. :-)
> Względnie już mam.
> Za te dodatkowe 3KPLN tylko dla dobrego samopoczucia _wiernie_ - NIE.

Może Pan odpowiedzieć na proste pytanie? Ja nie pytam czy kiedy cośtam,
tylko czy w pracy detepowca dobrze widzieć względnie poprawnie czy nie?

> PS. Napisałem tylko 3KPLN czyli bardzo dobry powinien kosztować 5KPLN.
> Proszę mnie poprawić. Musi być naprawdę bardzo dobry żeby była ta
> magiczna różnica :-)

Nie ma magicznych różnic. Już o tym wspominałem i też Pan doskonale o
tym wie. Za coraz niższe różnice jakościowe płaci się coraz większe
pieniądze. Zawsze tak jest w każdej dziedzinie.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!