Re: Drukarka laserowa pod DOS

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 21 Oct 2011 - 09:42:11 MET DST

Dnia 2011-10-21, o godz. 08:36:29
januszek <januszek@polska.irc.pl> napisał(a):

> Czyli szukasz drukarki, która musi mieć interfejs LPT i pracować w
> trybach emulacji PCL 4, 5 lub 6.
> Wg wyszukiwarki na stronie Komputronika i takich kryteriów, będą to
> np takie drukarki:
> Wybierz którąś i potwierdź i sprzedawcy pracę w DOS.

Albo niech poszuka używanej. Np. HP2100 (drukarka nie do zajechania) to
koszt 150-200PLN zależnie od wyposażenia (dodatkowa kaseta, sieć,
PostScript etc.). Drukarka jeszcze bez jakichkolwiek liczników wiec
można stosować zamienniki czy sypać nowy proszek do kasety. Koszt
tonera to kilkadziesiąt złotych. Mam 3 sztuki w księgowości z
licznikiem stron powyżej 300 tysięcy od wielu lat i jedyny problem jaki
napotkałem to parciejące po wielu latach rolki pobierające papier.
Wymiana tego elementu banalna. Polecam (jeśli do firmy) kupić z kartą
sieciową i udostępnić też innym użytkownikom a pod DOS via Centronics.

Zdrówko