Re: Wyb贸r monitora LCD - dygresja AOT

Autor: Krzysztof <krzysiu_md_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Oct 2011 - 23:08:19 MET DST

W dniu 2011-10-20 21:59, Tom01 pisze:

> Nie ma za co przeprasza膰, zawsze dobrze dowiedzie膰 si臋 czego艣 nowego.
> Mo偶na poprosi膰 o wi臋cej informacji?
Nie jestem humanist膮, w historii nauki jestem tylko umiarkowanie
zainteresowanym amatorem, ale ztcp Tales (chyba ten z Miletu, od
twierdze艅) si臋 domy艣la艂 pierwszy, a system Ptolemeusza te偶 ze 艣wiec膮cym
samodzielnie ksi臋偶ycem by kiepsko dzia艂a艂, a dzia艂a艂 ca艂kiem sprawnie. O
przedkopernika艅skim postrzeganiu kosmosu zreszt膮 bardzo ciekawie pisa艂
Lewis (ten od Narnii).
G. to odkry艂, ale ksi臋偶yce Jowisza.

--
Krzysztof