Re: Wybór monitora LCD

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Wed 19 Oct 2011 - 00:02:01 MET DST

Użytkownik "Tom01"

> "Złoty cielec" a "złoty środek" mają skrajnie różne znaczenia.

Nie będę się spierać o definicję słowa "mit' a od tego się zaczeło,
nieprawdaż?

> Zatem chyba jest jak najbardziej wskazane działanie typu "raz a dobrze",
> nieprawdaż?

Czyli co? Ta iliama jest wg Pana 'lepciejsza' od owego della (co jest
jednak wbrew opiniom internautów na innych forach, chociaż przyznać trzeba,
ze większość nie zawsze ma rację) czy ma pan inny typ (przy założeniu, że
trzymamy się założonej kwoty czyli max ok 1000 zł?

--
LP