Re: Wybór monitora LCD

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Sun 16 Oct 2011 - 23:25:13 MET DST

Użytkownik "Tom01"
W dniu 15.10.2011 22:56, LP pisze:

> Zależy do czego. To diodowy, co z pewnych zastosowań dyskwalifikuje.

Za to mój samsung ma zółtawą biel;)
Monitor do zastosowań domowych: trochę filmów, trochę gier, troche
internetu i amatorska obróbka zdjęc. Nie chodzi o tip top, ale za te 990 zł
(do dostania w mojej okolicy) myślę, że będzie to lepszy wybór niż na
matrycy TN, ponieważ
bardzo doskwierają mi kąty, zwłaszcza w pionie, bo lubię coś poogladać w
czasie wiosłowania albo leżania w łóżku - a z poziomu podłogi czy łóżka nic
nie widać i muszę podstawiać ksiązki pod obudowę. Poza tym dell dobrze mi
się jednak kojarzy, mam ichniego laptopa. Kolejenym argumentem jest to, że
w pracy popsuł mi sie jeden z monitorów i samsung trafłby tam. Niestety,
jeśli nie będę zadowolony z della to komputer w pracy nie pociągnie 24' hd,
więc wolałbym aby zakup był trafiony.

--
LP