Re: Jaki dysk SSD SATAIII kupi? OCZ czy ADATA?

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Oct 2011 - 14:14:43 MET DST

januszek wrote:

> Andrzej napisa?(a):

> Ok, wskaż proszę odpowiedni zapis w licencji, który masz na myśli?
>
> Jestem przekonany, że będzie tam mowa o przypisaniu kopii oprogramowania
> do komputera (a nie listy części np płyty głownej). To istotna różnica
> bo rozbudowa albo naprawa komputera to nie jest wymiana komputera na
> inny.

soft zasadniczo przypisany jest do płyty głównej.
Licencja OEM generalnie nie dopuszcza do rozbudowy komputera, a zmiany płyty
przede wszystkim, bo do tego jest wersja BOX.
Płytę można zmienić w przypadku jej uszczodzenia w okresie gwarancyjnym.
Musisz wiec dowieść, że padła ci płyta i że wymieniono ci ją w ramach gwaracji.
Wtedy jeszcze raz możesz aktywować system.