Re: dysk twardy 1 tera zasilany z usb

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Sat 15 Oct 2011 - 22:10:34 MET DST

ToMasz wrote:
> Allegro "ma" porąbane ceny czy ja czegoś nie kumam?

to co masz w tej obudowie obudowie to jakis energooszczedny ale wolny dysk,
kupiony w dziesiatkach tysiecy sztuk, zapakowany w blaszke aluminiowa z
gniazdkiem usb i jakims scalakiem

w kazdym razie cena obudowy jest tu praktycznie pomijalna

jak znajdziesz ten sam model dysku to moze bedzie kosztowal podobnie, ale
porownujesz to najwyrazniej z jakims spinpointem m8 czy wd blue ktore
sa znacznie szybsze niz to co wlozyli do przenosnego a za to sie placi

> Może są dyski 3.5 cala które nie wymagają 12V do działania i wystarczy
> im 5V z USB?

nie