Re: Jaki dysk SSD SATAIII kupi? OCZ czy ADATA?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 15 Oct 2011 - 12:46:10 MET DST

On 2011-10-15 12:01, Andrzej wrote:

> tak,
> tyle, że to PCIe x4 i nie pasuje do mojej płyty :(

Wejdzie do PCIex16, ale pewno masz tylko jedno gniazdo..

> Ten by mi się nadał (ECS S6M2) :
> http://www.hotfix.pl/ecs-u3n2-ecs-s6m2-kontrolery-usb-3-0-oraz-sata-iii-na-pci-e-n2844.htm
>
> ale nigdzie tego kupić nie można :(
> dziwna sprawa. Jest towar, ale nie na sprzedaż.

Pewno aktualnie nie ma w hurtowniach, co w tym dziwnego? To jest w 100%
normalne dla każdego sprzedawcy ;)

Generalnie w PL (na rynku dystrybutorow) bardzo trudny jest dostep do
sprzetu niszowego, co ciekawe to juz wyglada lepiej w Czechach nie
mowiac juz o zachodzie..