Re: Jaki dysk SSD SATAIII kupi? OCZ czy ADATA?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 15 Oct 2011 - 11:02:04 MET DST

>A takim razie opłaca się kupować SSD3?
> czy poprzestać na SSD2.

Ja wybrałem Vertex 2, ale dlatego, że tańszy niż Vertex 3. W momencie wyboru nie
wiedziałem o problemach z vertexami serii 3. gdybym wiedział, tym bardziej
wybrałby Vertexa 2.

Co do róznicy z wydajności, to wg "suchych" testów Vertex3 jest znacznie
wydajniejszy (zwłaszcza, gdy płyta główna obsługije tryb SATA-3), ale wg opinii
ludzi, które czytałem, odczuwalna róznica w praktyce jest mała.

latet