Re: Dell XPS czy Inspirion

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Sat 15 Oct 2011 - 09:51:03 MET DST

Dnia 2011-10-10 08:48, *Artur(m)* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:

> Wystarczy jedna.
>
> A tu ani chu chu.
To prawda - w serii Vostro 17xx jeszcze były, teraz nawet w Vostro nie
ma :(.
No ale w Vostro jest Express Card, więc nie problem, na co sam jestem
dowodem - za to gniazdo i matową matrycę dopłaciłem do lapka ładnych
parę stówek w porównaniu do XPS lub Inspiriona.

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l