Re: Jaki laptop

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Fri 14 Oct 2011 - 20:40:39 MET DST

"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message
news:1K_lq.6573$qm3.4978@newsfe05.ams2...

> Dzieki. Tablet to na pewno fajna zabawka, ale poki co to nie przedmiot
> pierwszej potrzeby. Moze jak stana sie one popularne a rynek zapcha sie
> tanimi uzywkami a i ceny nowych pojda w dol i powstana bardziej
> specjalistyczne aplikacje sam sie za takim rozejrze, obecnie wydawanie
> 600GBP w celu uzupelnienia telefonu o brakujace pare cali to spora
> rozrzutnosc ;)

A kto Ci każe wydawać aż tyle? Tabliczkę 7" z Androidem
można już dziś kupić za mniej niż 100 dolarów, sam popatrz:
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16858736002&Tpk=N82E16858736002

A co do uruchamiania MS Word do poprawiania CV to zerknij tu:
http://www.dataviz.com/products/documentstogo/android/ i tu:
http://www.zdnet.com/blog/gadgetreviews/view-and-edit-word-excel-powerpoint-pdf-files-in-google-android/6608