Re: Jaki laptop

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Fri 14 Oct 2011 - 17:38:06 MET DST

"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message
news:meju3c25p3x3$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

> Czyli innymi słowy - kupić tablet, a potem wykorzystywać dostarczane z nim
> i/lub dodatkowo kupowane klamoty po to, żeby go upodobnić do… netbooka?

Po to aby go w razie potrzeby, czasowo, upodobnić do netbooka
a gdy klawiatura nie jest potrzebna to jej nie nosić ze sobą...
Co złego w używaniu składanej nóżki przy tablecie? Gdy jej nie
używasz to chowa się w obudowie i nie przeszkadza...
Chciałem tylko zwrócić uwagę wybierającemu komputer że NIE
trzeba cały czas trzymać tableta - można go postawić na nóżce.
Głupio byłoby gdyby swoją decyzję wyboru oparł na błędzie, nie?
Do długiego pisania podłączasz sobie wygodną klawiaturę z dużym
skokiem i masz lepiej niż w netbooku, a na codzień, do klikania parę
słów do facebooka masz klawiaturkę wyświetlaną na ekranie...
Prosto, Å‚adnie i uniwersalnie.