Re: Modernizacja sprzętu

Autor: Vince <wujek_dobra_radaNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Fri 14 Oct 2011 - 16:10:52 MET DST

> 1000 albo 1400MHz w zależnosci od chipsetu. Kosztują grosze ale trudno już
> dostać.

Ok. A w drugiej kwestii? Gdzie można dostać sterowniki do karty CREATIVE
Tech `94 (oznaczenie na chipsecie CT1745A). Dodam, iż robie to koledze na
prawdę z dobrego serca, bo z tego co widzę nawet na stronie producenta nie
ma wzmianki o tego rodzaju sprzęcie. Próbowałem trochę pogooglać, ale
wyskakują mi jakieś dziwne stronki (hiszpańskie, chińskie, etc.) i wolałbym
jeśli już pobieram jakiś sterownik to przynajmniej z w miarę pewnego źródła.

Pozdrawiam, M.