Re: Jaki dysk SSD SATAIII kupić? OCZ czy ADATA?

Autor: FiFi <gggg_at_tr.pl>
Data: Fri 14 Oct 2011 - 10:30:42 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <andkas1XXX@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4E97EFA7.F5370C9A@wp.pl...
> Jaki dysk SSD SATAIII kupić?
> OCZ Agility3 lub Vertex3 czy może ADATA S511?
>
> Nie chodzi mi o wydajność, tylko o stabilność.
> Czytałem na forach, że z Vertex3 same problemy,
> a z kolei o ADATA S511 nic przeczytałem
> i nie wiem co o tym sądzić, bo może są mało popularne.
>
> Widzę, że S511 są droższe, wiec może lepsze?
> Ktoś ma taki dysk i może coś o nim powiedzieć?

Jesli chcesz szyfrowac dane to nie kupuj z kontrolerem sandforce, bo
kontroler ten kompresuje dane i stad ten supertransfer. Zaszyfrowane dane są
praktycznie niekompresowalne i rzeczywisty transfer jest wielokrotnie nizszy
od deklarowanego. Sprawdzone z Vertex2 i Truecrypt. Zaszyfrowany system
chodzi porownywanie do dosc kiepskiego HDD...

Pzdr