Re: Akumulator i gwarancja - epopeja

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 13 Oct 2011 - 23:51:01 MET DST

"jerzu" c8je975tn4547v19bmtq55etbur90a4223@4ax.com

marfi>>Powinieneś uprzedzić, że to epopeja...

> On pisze same epopeja. Proponowałem mu założenie bloga.

W odróżnieniu do większości z Was potrafię pisać całymi zdaniami. :)
Wiem, że to Was przeraża. :)

[Rydzyk przesadza -- dziś w TV Trwam pokazywali jego studentów...
Mówią całkiem nieźle, nawet bez błędów gramatycznych -- i z sensem.
Zupełnie inaczej (znacznie lepiej) niż ich duchowy ojciec, rektor
założyciel...]

-=-

Zaciskając pasa ;) można na tym akumulatorze wycisnąć 11 godzin. :)

-=-

A teraz, marfi, do rzeczy -- dlaczego powinienem? Kto na mnie
nakłada tę powinność? Ja Twoim (czy innego przygłupa -- z imieniem
jerzu) niewolnikiem nie jestem. :) Jaka moc prawna czyni z wiadomego
uprzedzenia moją powinność? Potrafisz pisać z sensem? Czy jedynie
umiesz bredzić i pląsać wśród chmur?

Twój pomocnik, jerzu jest nieco lepszy -- jedynie składa mi propozycje.

Obaj macie siano w głowach. Obaj słuchacie głosów wewnętrznych,
realizując parcie na szklaną kulę... Na grupie bankierów piszę
epopeję o tym akumulatorze -- i tam ktoś napierając na szklaną
kulę, wytwarza parcie, które Wy obaj realizujecie...

Tam (na pbb) Wasze teksty miałyby sens, ale tutaj nie mają.
Tutaj mój post dotyczy tylko i wyłącznie tego, co jest ewidentnie
sprzętową częścią netbooka, czyli poniekąd PeCeta. Obaj ukazujecie
swój debilizm, atakując mnie tu, nie zaś na pbb. :)

"Eneuel Leszek Ciszewski" j728sh$hve$1@inews.gazeta.pl

> Postscriptum: Mój Kiciuś wraca z tygodniowej wycieczki do Czech...
> Co za świat?! -- lepiej go traktują niż mnie!
> Właśnie teraz (już po wysłaniu poprzedniego postu, do którego
> ten jest jeno postscriptumem) dowiedziałem się o tym, że chyba
> mój Kiciuś wraca do domu samolotem...

W innych postach tamtego wątku są i ,,epopeje'' dotyczące Kiciusia. :)
[tyle tylko, że bankierzy potrafią pisać i czytać -- więc im nie
przeszkadza zbyt mocno mnogość liter w moich postach; czasami jednak
przybędzie tam jakaś oferma i zamiast uczenia się sztuki posługiwania
się językiem pisanym, wybierze parcie na szkło czarodziejskiej
kuli -- i porąbańcy to parcie realizują...]

-=-

BTW -- piszę teraz z tego Kiciusia. :)
Na pokładzie jest W7Starter i pod nim
dopiero WXP (na maszynie wirtualnej) pod którym jest OE. :)

Mam do dyspozycji 1 GiB RAMki z 8 MiB przeznaczonymi na Video. :)
W7S zabiera 2/3 tej RAMki. Na WXP zostaje niewiele, ale pisać
można bez trudu!!!

Ile zajmuje Opera niemydlana z masą otwartych okienek?
Lepiej nie sprawdzać -- teraz około 500 MB, ale bywa, że ponad 2 GB...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'