Re: Problem z czytnikiem kart pamięci

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 13 Oct 2011 - 11:03:27 MET DST

On 12/10/2011 19:22, qwerty wrote:
> Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup
>
> Od kiedy chińszczyzna = kiepski produkt?

Chińszczyzna marki Samsung ma szanse przejść bardziej rygorystyczne
testy jakości przed opuszczeniem fabryki, niż chińszczyzna marki
Siyopieswiecoto.

Dosyć już takich okazji niemarkowych lądujących w śmietniku po 10
minutach kupiłem, żeby zacząć unikać z definicji.

Chyba, że znasz lepszy powód, jeśli kabel usb i karta pamięci są sprawne.

--
Pozdrawiam,
Kamil