Re: Dziwne poziomy cen???

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Wed 12 Oct 2011 - 18:26:12 MET DST

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości
news:j73qq4$j8q$1@inews.gazeta.pl...

> Rok gwarancji (HP) w stosunku do 2lat Dell to chyba sugeruje,
> że HP boi się dłużej "gwarantować" aby nie zbankrutować

Kolejna duża firma w której pracuję i są same Delle. HP z którymi miałem
styk jakoś rozlatywały się dość szybko, m/in mój poszedł na przemiał i
zamieniłem na Della Inspirona 17
Mam też starego Della C640, bo ma port RS232 a potrzebuję, i do dziś sobie
świetnie radzi.
Za to stara dobra drukarka HP LJ6P do dziś pracuje.

Pozdrawiam.

--
Irokez