Re: modernizacja komputera [ tak do 300 - 350 zł ]

Autor: Mrzafka <mrzafka_at_deszcz.com.pl>
Data: Tue 11 Oct 2011 - 13:44:00 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:4e92faf6$0$3502$65785112@news.neostrada.pl...

> A to sie zgadza :) Takim Feel'om kondensatory puchna w
> dzien po wyjsciu gwarancji... zegarki mozna regulowac.
> Glowny inzynier odstawil kawal swietnej roboty. :)

Nie wiem o co tyle krzyku o zasilaczach Modecom Feel.
W firmie gdzie mam ze 100 komputerów, w około 90
są te zasilacze. I nie mam powodu narzekać na nich.
W kilkunastu kompach przy różnych "wynalazkach" (zasilaczach)
były powybulane kondensatory, które samemu wymianiałem,
jaki i - przy okazji - zailacze, właśnie na Modecomy.
Sprawdzane po paru latach, wymieniane kondzioły
mają się dobrze działając z nimi.

--
Mrzafka
mrzafka@deszcz.com.pl