Re: Szukam naprawde dobrej karty telewizyjnej

Autor: jacgl <jacek.glinianowicz_at_wytnij_to.neostrada.pl>
Data: Tue 11 Oct 2011 - 09:16:55 MET DST

Użytkownik "normalny" <normalny@bezadresu.com> napisał w wiadomości
news:j6vlm6$ed9$1@news.task.gda.pl...
> [...]
| > |

| A jakiej karty S2 używasz teraz pod Windows 7?
| Jeśli znalazłeś jakąś działającą, to napisz.
|
| Pozdrawiam.

Dałem sobie spokój :-) stwierdziłem że soft nie dorósł do sprzętu i jeszcze
długo nie dorośnie. Poza samą obsługą karty przez program pozostaje problem
kodeków. Mam fatalne doświadczenia z DVB-T, gdzie też jest h.264. Kodeki nie
są odporne na błędy sygnału. Co innego dekodować czysty strumień z pliku lub
płyty, co innego strumień obarczony błędami. Ten wbudowany w Win7 od
Microsoftu chyba się najlepiej zachowuje.
Próby robiłem na WinXP i Vista, na Win7 tylko DVB-T. Może użycie Win7 dla
DVB-S2 diametralnie zmienia sprawę, ale wątpię. Dopóki nie ma standardu BDA
dla obsługi S2, to cóż nadzwyczajnego Microsoft może uczynić?
(ustandaryzować i certyfikować karty :-))

Pozdrawiam.