Re: Szukam naprawdê dobrej karty telewizyjnej

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Mon 10 Oct 2011 - 23:05:29 MET DST

> Poleć mi jakąś naprawdę dobrą nagrywarkę, z której uzyskam bardzo dobrą
> jakość obrazu. Nie musi to być produkt nowy, może to być starszy, ale
> sprawdzony model.

PAL! facet PAL! nic więcej. Ja używam nagrywarki firmy conceptronic,
dostępne czasami na allegro zawsze na ebayu. Co byś nie zrobił - pal i
nic wiecej. nie jest źle - jak masz 32 cale TV. jak wiecej - widać ze
to... SD. nie jest to tragedia, da sie patrzeć.

Kiedyś pytałem na grupie tv. na 100% są tunery sat, do których wkłada
sie cośtam mi kartę z cyfry plus. masz tam dysk, wolny dostęp i soft na
PC do zgrywania materiałów w HD. Popytaj na grupie telewizyjnej.

Wszystko co chcesz zrobić jest jakoś tam wykonalne. PRoblem leży po
stronie finansowej. karta TV do kompa - 20-50zł Nagrywarka z dyskiem -
250zł. tuner sat z dyskiem - 500lub więcej. Decyduj

ToMasz